УВАГА!
На кафедрі ОТ в рамках спеціальності 123 "Комп'ютерна інженерія" ведеться прийом
на бакалаврську освітню програму "СИСТЕМНЕ ПРОГРАМУВАННЯ" - прийом 49 осіб (бюджет 19 осіб),
на бакалаврську освітню програму "КОМП'ЮТЕРНА ІНЖЕНЕРІЯ" - прийом 54 особи (бюджет 19 осіб) випускників шкіл і 37 осіб (бюджет 22 особи) - випускників коледжів

на магістерську освітню програму "КОМП'ЮТЕРНА ІНЖЕНЕРІЯ" - прийом 80 осіб (бюджет 20 осіб).

Головна
RSS

Графiк фахового вступного випробування

Tuesday, 21 July 2020 08:51 Обертюх М. Р.

 

Спонсорська допомога від Укрсиббанку

Thursday, 30 April 2020 10:07 Обертюх М. Р.

            Під час поточного карантину не припиняється процес зміцнення матеріальної бази нашого університету. Наприкінці квітня почав приносити матеріальні результати процес взаємодії представників Вінницького регіонального управління Укрсиббанку (начальник Бізнес центру з Середнього та Малого бізнесу Сергій Михайлович Болібрух) та адміністрації факультету інформаційних технологій і комп’ютерної інженерії ( декан Олексій Дмитрович Азаров, заступник декана Світлана Анатоліївна Кирилащук). Зокрема, Укрсиббанком на кафедри факультету вже передано дюжину системних блоків та сорок моніторів.

            Безпосередню доставку обладнання в ВНТУ організували співробітники кафедри обчислювальної техніки факультету – заступник завідувача Леонід Віталійович Крупельницький, завідувач лабораторіями Сергій Ілліч Швець, інженер, аспірант кафедри Максим Романович Обертюх.  

Отримана комп’ютерна техніка призначена для дообладнання нових і реконструйованих лабораторій кафедр факультету.

Дякуємо співробітникам Укрсиббанку за яскравий початок співпраці!

 

Вітання ювіляру - д.т.н., професору кафедри ОТ, декану ФІТКІ О.Д. Азарову!

Thursday, 23 April 2020 05:21 Обертюх М. Р.

Шановний Олексію Дмитровичу!
Прийміть найщиріші вітання зі славетним 70-річним ювілеєм від рідної для Вас кафедри !
Колектив викладачів, співробітників і студентів зичить Вам міцного козацького здоров'я, впевненого оптимізму, життєвої наснаги, добра, віри і любові - всього, що Вам притаманне всі ці роки!
Будемо разом в нових починаннях і успіхах, поборемо будь-які тимчасові труднощі!
Ваша кафедра  Обчислювальної техніки.

 

У «Дії» відтепер студентський квиток, серед розробників - доцент кафедри ОТ Олександр Кадук

Thursday, 09 April 2020 20:33 Медяний Роман

Пройшло зовсім мало часу, відколи програмний додаток «Дія» урочисто презентували президент і прем’єр-міністр України. А вже мільйони українців повсякдень активно використовують «Дію». Одним з основних розробників клієнтської частини «Дії» є кандидат технічних наук, доцент кафедри обчислювальної техніки ВНТУ О.В. Кадук. Додаток розроблено на волонтерських засадах у потужній фірмі EPAM, зокрема – у її вінницькому підрозділі, де працює за сумісництвом Олександр Володимирович.

Відтепер «Дія» впроваджує студентський квиток, який є доступним для всіх, як запевняє

Міністерство цифрової трансформації.

Дослівно з сайту «Української правди» https://www.pravda.com.ua/news/2020/04/8/7246985/: «Понад 3 тижні майже 10 тисяч студентів тестували цифровий студентський. Відсьогодні він доступний для всіх! Більше 877 тисяч українських студентів вже можуть скористатися е-студентським у Дії.

Тепер можна не турбуватися про те, що залишили студентський вдома, адже електронна версія має таку саму юридичну силу, що й пластикова. Зараз студенти вже можуть завантажити застосунок або просто оновити, якщо він вже є, та перевірити чи відображається е-студентський".

Завантажити безкоштовний мобільний застосунок "Дія" та отримати цифровий студентський квиток можна в App Store чи Google Play.

Мінцифри також перераховує, які додаткові функції за студентським у смартфоні можна буде отримати вже після карантину:

  • отримати 50-відсоткову знижку на проїзд залізницею в плацкартних вагонах, а також здійснити посадку на поїзд;
  • зареєструватися на рейс у межах країни;
  • скористатися знижками в музеях та інших державних установах у сфері культури: це навіть можуть бути кінотеатри, розважальні центри та торговельні компанії;
  • отримати знижку на проїзд у комунальному громадському міському чи приміському транспорті;
  • у деяких навчальних закладах е-студентським можна буде скористатися як читальним квитком у бібліотеці. »

Вітаємо наших студентів з можливістю навчатися

передовим технологіям безпосередньо у їх розробників !

 

Запрошення до Google Classroom

Wednesday, 08 April 2020 08:54 Медяний Роман

У зв'язку з переходом навчального процесу в режим online у багатьох викладачів виникає проблема у виборі програмного забезпечення для його організації. На просторах Інтернету пропонується великий вибір платформ і додатків, які можна безкоштовно використовувати з цією метою. Зрозуміло, що перед використанням того чи іншого програмного забезпечення потрібно спочатку провести його порівняльну оцінку з іншими пропозиціями. Оскільки, у стислий часовий термін це виконати складно, то очевидним і оптимальним є вибір найбільш широковживаного програмного засобу. Цій умові задовольняють хмарні технології Google, зокрема Google Classroom.

Сьогодні Google Classroom використовують десятки мільйонів користувачів в усьому світі https://portaltele.com.ua/news/software/populyarnist-google-classroom-strimko-zrostaye.htmlПопуляризація даного програмного забезпечення в Україні здійснюється на державному рівні через офіційні суб'єкти підвищення кваліфікації викладачів https://vseosvita.ua/library/vikoristanna-google-classroom-dla-stvorenna-edinogo-osvitnogo-prostoru-ta-upravlinna-navcalnim-procesom-74945.html

Ось лише деякі з переваг даного програмного забезпечення:

  • постійний безкоштовний доступ до інформації з будь-якого місця і з будь-якого засобу;
  • тісна інтеграція з широким спектром програм від Google для навчання (Google Drive, Google Meet, Google Documents, Google Task, Google Forms, Google Mail, Google Jamboard та багато інших);
  • студенти звикли використовувати технології Google, тому їх не потрібно перенавчати;
  • надійний зв'язок і широкі можливості масштабування;
  • надійний захист і гнучке керування доступом до матеріалів.

Більш детально з можливостями і роботою в Google Classroom можна познайомитись на сайті підтримки від Google за посиланням https://support.google.com/edu/classroom/answer/6376881?hl=ru
Тим, кому це буде цікаво, можна запропонувати презентацію з основ роботи у Google Classroom за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1d-4U5ltscudJD-HLeZ9SudUB9nujgT-ibmoDbDbsiEI/edit#slide=id.g52d8a3e03b_0_333

опублік. Черняк Олександр Іванович

 

Відеолекції і консультації з дисципліни “Комп’ютерна електроніка”

Thursday, 02 April 2020 13:54 Медяний Роман

На другому курсі спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» студенти опановують одну з базових спеціальностей бакалаврату – «Комп’ютерну електроніку». Цього весняного семестра потрібно засвоїти лекційний матеріал, що викладає д.т.н., професор Олексій Дмитрович Азаров та виконати спеціалізовані й типові курсові проекти, якими керує к.т.н., доцент Леонід Віталійович Крупельницький. Задачі ускладнились умовами карантину й привели до необхідності використовувати різні форми дистанційного навчання та активізувати самостійну роботу студентів.

З цією метою створено електронну групу в сервісі GoogleGroups https://groups.google.com/forum/#!forum/keki20, що дозволяє студентам і викладачам зручно розсилати і отримувати навчальні матеріали, проводити групові консультації та ставити запитання і отримувати відповіді. Лекції і консультації набувають більш живого характеру, коли налагоджено аудіовізуальний контакт. Сьогодні це необхідно ще й суто з психологічної сторони – відчувати свою єдність і зайнятість спільною справою навчання.

Найбільш стабільним і простим для спілкування з аудиторією є сервіс Ggoogle Hangouts Meet, в якому 31 березня, за розкладом занять були проведені ленкція і консультація з «Комп’ютерної електроніки» https://meet.google.com/dvk-zczt-fwg .

В відеозустрічі взяли участь викладачі та 30 з 35 студентів груп 1,2 КІ-18б. Більшість користувалась стаціонарними домашніми комп`ютерами, ноутбуками. Слухати і спілкуватись з викладачами можна й зі смартфонів, проте зберігати і надсилати текстовий і графічний матеріал – не так зручно. Періодично деякі студенти (10-15%) з сільської місцевості втрачали і поновлювали зв’язок, проте відеозапис дає їм можливість отримати цілісну інформацію.

Слід зазначити, що крім матеріалу з поточних занять, на особистих і методичних сторінках Олексія Дмитровича та Леоніда Віталійовича на сайті кафедри та в системі jetIQ достатньо авторського матеріалу для отримання студентами якісних знань з дисципліни. Крім того, студенти під час самостійної роботи можуть використовувати рекомендовану літературу, спеціалізовані сайти та відео з мережі Інтернет. Проте живе спілкування – нічим не замінити.

БАЖАЄМО НАШИМ СТУДЕНТАМ І ВИКЛАДАЧАМ МІЦНОГО ЗДОРОВ’Я І ГРУНТОВНИХ ЗНАНЬ!

 

Про організацію навчального процесу на кафедрі ОТ під час карантину

Thursday, 26 March 2020 07:59 Медяний Роман

Кафедра обчислювальної техніки ВНТУ провела своє перше дистанційне засідання під час «короно-вірусного карантину» засобами GoogleGroups в новоствореній групі Kafеdra OT https://groups.google.com/forum/#!forum/kafedra-ot. Ініціював обговорення заступник завідувача кафедри к.т.н., доцент Леонід Віталійович Крупельницький.    

Відповідно до наказу по ВНТУ №84 від 13 березня 2020 року кафедра повинна впровадити  конкретні форми дистанційний навчального  процесу.

Наразі освітній процес на кафедрі обчислювальної техніки ВНТУ організовано з використанням технологій дистанційного навчання з використанням матеріалів, розміщених на основному сайті кафедри  http://ot.vntu.edu.ua/ в розділі «Навчальна інформація»  

http://ot.vntu.edu.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=78&Itemid=75&lang=uk

в системі JetIQ  http://ot.vntu.edu.ua/departs/ та можливостей доступних електронних сервісів дистанційної освіти.

            На засіданні розгорнулась жива online-дискусія щодо переваг і недоліків використовуваних методів і засобів.

Приклади дистанційних сервісів, що використовуються нашими викладачами:

Д.т.н., професор Азаров Олексій Дмитрович, к.т.н.,доцент Крупельницький Леонід Віталійович використовують відомі, адаптовані до умов нашого університету, можливості системи JetIQ в навігаторі з дисципліни "Комп'ютерна електроніка" https://iq.vntu.edu.ua/b04213/html/nlr/nlr.php?card_id=42&id=840&renum=1

Дистанційні заняття к.т.н., доцента Захарченко Сергія Михайловича:

-         теоретичний матеріал доступний студентам на порталі Cisco NetAcad https://1301575.netacad.com/courses/891412 (доступ за паролем netacad)  

-         лекції проводяться on-line за допомогою ресурсу Cisco Webex: https://vntu.webex.com/webappng/sites/vntu/preference/home ;

-         лабораторні завдання виконуються в симуляторі Cisco Packet Tracer: студенти отримують завдання та надсилають схеми на пошту, вони перевіряються та доповнюються в декілька ітерацій.

Корпорація Cisco запрошує освітян безкоштовно користуватися Webex'ом – це платформа для дистанційного проведення лекцій.  Приклад роботи з цією програмою: https://youtu.be/PzwUFFN-rLc .  Для реєстрації в системі потрібна адреса електронної пошти.

Заняття з програмування на першому курсі к.т.н., доцент Ткаченко Олександр Миколайович проводить на платформі Google Hangouts Meet. Пряма мова :

 З «плюсів»: 

- простота використання;

- можливість кожному учаснику демонструвати на екрані свої програми. 

З «мінусів»: 

 - кількість учасників обмежена (10); 

- немає можливості запису занять. 

Матеріали викладаю на гугл-диску. .

Сьогодні приєдналося 22 студенти, зі старостою 1СП-19 ще спробуємо сервіс YouTube
(там не повинно бути цих «мінусів»).

Мої висновки - Hangouts Meet підходить більше для індивідуальних консультацій, коли студенти показують свою програму і виясняють, що в ній не так. При цьому «глюки» вони знаходять швидше за мене (тому що у них вже було щось схоже).

Для лекційних занять треба іншу платформу (бажано з можливістю запису) .  

К.т.н., доцент Кирилащук Світлана Анатоліївна також відгукується про Hangouts Meet: Щодо дистанційного навчання на платформі hangouts meet. Проводити онлайн консультації можна і зручно. Викладати теоретичний матеріал -теж є можливість. Іде звичайне спілкування, бачиш очі, емоції та реакцію студентів на почутий матеріал. Там, де потрібна дошка і багато письмового пояснення, то не зручно. Тому я висилаю старостам текстову інформацію,  а додатково на YouTube вже викладено лекції з потрібного матеріалу. Потрібно переглянути попередньо такі відеолекції, бо  знайти щось якісне важко. Тому для онлайн спілкування (відео та аудіо), як зі студентами так і з викладачами зручно та легко. Тут приклад https://www.youtube.com/watch?v=KcdhziRIYtk&fbclid=IwAR0ci_mHZq1KAvhGQn7YMEyq3Jn8qodIHapWbNlcKG85egNcNjOAkeZyZjk

К.т.н., доцент Войцеховська Олена Валеріївна: проводить Online лекції зі своїх дисциплін з використанням  https://meet.google.com/  та https://discordapp.com/ . Також досліджуємо Cisco Webex Meetings.

    Мeet дає можливість запису. Оскільки студенти не мають корпоративного аккаунту, то потрібно давати дозвіл  на підключенню кожному. Не зручно, якщо хтось запізнився. Одночасно можна   ввімкнути мікрофони лише для 5  учасників.

    Discord більше подобається студентам. Можна спілкуватися одночасно всім учасникам. Немає можливості запису.

   З приєднанням до Cisco Webex у студентів на даний момент труднощі за моїм посиланням.

   Для здачі та захисту  лабораторних робіт створено курси в  https://classroom.google.com/

Також створено групу для спілкування в Telegram.

К.т.н., доцент Черняк Олександр Іванович:

Зручними для студентів та викладачів, а також швидкими і загальнодоступними є хмарні сервіси Google, зокрема Google Classroom. Також їх перевагою є постійний безкоштовний доступ (а не лише на час епідемії), популярність та наявність великої кількості довідкових і навчальних матеріалів, зручне використання у комп'ютерах, телефонах, планшетах та ін. Даний сервіс тісно співпрацює з іншими хмарними сервісами Google.

На мій погляд, недоліком є лише тестування, яке більше схоже на закріплення матеріалу, оскільки не дозволяє гнучко формувати тестові набори.

К.т.н., доцент Богомолов Сергій Віталійович:

Проведення дистанційного навчання забезпечується шляхом створених в Telegram груп  «Архітектура комп’ютерів» для груп 1КІ-17б і 2КІ-17б 4-го курсу та «Інтелектуальні системи, технології та нейромережі» для  магістерської групи 1КІ-19м. Поширення навчальних матеріалів та спілкування зі студентами здійснюється за допомогою як створених груп, так і через електронну адресу та мобільний зв’язок в урочний і позаурочний, зручний для студентів і викладача, час. Також проводиться робота зі студентами по підготовці та перевірці КП, БДП та МКР. 

            Поділились своїм досвідом і інші активні учасники засідання – професор Азарова Анжеліка Олексіївна, доценти Семеренко Василь Петрович, Савицька Людмила Анатоліївна, Снігур Анатолій Васильович, Селезньова Руслана Віталіївна. Завідувач лабораторіями кафедри Швець Сергій Ілліч дав поради щодо безпечного поводження під час карантину і настанов студентам при підготовці і проведенні дистанційних занять.

За результатами розгляду питання ухвалили:

1. Зобов’язати кожного викладача кафедри з кожної дисципліни, яку від викладає,  організувати дистанційне проведення занять за допомогою доступних сервісів.

2. По закінченню карантинна відзвітувати про результати навчання і отримані студентами бали.

3. Планомірно нарощувати обсяг та якість методичних матеріалів для дистанційної освіти на сайті кафедри та в особистих кабінетах викладачів системи jetIQ і на інших навчальних ресурсах.

Бажаємо нашим викладачам і студентам якісної інформації

та міцного здоров’я !

 

Особливості дистанційного навчання при виконанні бакалаврських робіт на кафедрі ОТ

Thursday, 26 March 2020 07:50 Медяний Роман

Основною складовою частиною дистанційного навчання є самостійна робота студентів. Ще зі школи студенти знайомі з класичною структурою навчання: спочатку прослуховування в аудиторії короткого теоретичного вступу, далі самостійне опанування заданої теми згідно з рекомендованим списком літератури, і, на завершення, спроба на практиці застосувати набуті теоретичні знання. Особливістю такої форми навчання є наявність чіткого алгоритму роботи.

У вищій школі з’явились нові форми самостійного навчання, які мають достатньо малу ступінь формалізації. До таких форм навчання можна віднести підготовку на 4-му курсі бакалаврських робіт і проектів (і, відповідно трохи пізніше, магістерських кваліфікаційних робіт). Строго кажучи, в попередні роки, виконуючи курсові роботи та проекти, студенти вже отримують невеличкий досвід виконання великих за обсягом навчальних робіт.

Однак, бакалаврські роботи є якісно новою сходинкою у вищій освіті. Якщо студент чогось не зрозумів при виконанні курсової роботи, то він частіше звертається з консультацією не до свого викладача, а до свого одногрупника. Нічого дивного: у всіх теми переважно однакові, різниця лише у різних вихідних даних. А бакалаврська робота у кожного своя. Отримавши своє завдання, студент, зазвичай не має детального плану роботи, не знає, які правила пошуку потрібної літератури та отримання з неї необхідної інформації. Можна зрозуміти студента, який написав, що важко робити те, чого раніше ще не робив.

В цьому навчальному році додались форс-мажорні обставини, які ще більш ускладнили ситуацію. На жаль, кожного року ніяк не вдається побороти пізній старт початку виконання бакалаврської роботи. У вересні майбутня випускна робота виглядає десь далеко на горизонті – а це означає відсутність стратегічного мислення і вміння правильно розподілити свої зусилля протягом всього року (це зауваження в першу чергу стосується керівників бакалаврських робіт).

Таким чином, зараз треба прикласти багато енергії, щоб наздогнати втрачений час і увійти в нормальний ритм роботи. В першу чергу необхідно організувати ефективну взаємодію керівників бакалаврських робіт зі своїми студентами. На цей час студенти вже повинні чітко розуміти своє завдання та структуру бакалаврської роботи.

Ознакою цього може бути участь в роботі науково-технічної конференції, наприклад, щорічної університетської конференції. Опубліковану доповідь на такій конференції можна розглядати як скорочений варіант бакалаврської роботи.

Далі потрібно розширити цю доповідь, використовуючи можливості комп’ютеризованого дистанційного навчання. Таку форму навчання можна ефективно використати при підготовці бакалаврської роботи. Основна роль викладача полягає у формуванні напрямку досліджень та оцінці зробленої роботи. Наприклад, керівник може дати назви окремих підрозділів, далі студент формує відповідний текст і надсилає його електронною поштою викладачеві. Керівник дає короткий аналіз, вносить корективи. Один із характерних недоліків написання першого (оглядового) розділу – відсутність порівняльного аналізу відомих способів розвязання поставленої керівником задачі. Ще один поширений недолік – мала кількість літератури і наочного матеріалу (рисунків, таблиць, діаграм тощо). Важливо показати студенту різницю між науковим аналізом літератури і примітивним плагіатом.

Після закінчення першого розділу можна переходити до наступних розділів.

З усіх форм дистанційного навчання підготовка бакалаврських і магістерських робіт містить, мабуть, найбільше самостійної і творчої роботи. Якщо дистанційні лекції проводяться переважно в режимі on-line, то підготовка бакалаврських і магістерських робіт, навпаки, проводиться в режиміoff-line, тобто, за допомогою електронної пошти. Як часто здійснювати зв'язок зі своїми студентами? Зв'язок кожного дня мабуть недоречний – у студентів є також інші предмети. Але і не рідше одного разу на тиждень – інакше можна не встигнути виконати роботу.

Відповідальний за підготовку бакалаврських робіт  В.П. Семеренко.

Бажаємо нашим студентам та їх керівникам здоров’я та оптимізму, хороших бакалаврських робіт!

 

Увага карантин

Wednesday, 18 March 2020 05:04 Медяний Роман

Відповідно до наказу ректора ВНТУ № 80 від 12 березня 2020 року із метою запобігання та поширення гострої респіраторної
хвороби, спричиненої коронавірусом, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 року
та листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-154 від 11 березня 2020 року в ВНТУ та його підрозділах з 12 березня
2020 року до 3 квітня 2020 року запроваджено карантин.

На час карантину скасовано проведення масових заходів освітнього, наукового, соціального, спортивного та
мистецько-розважального характеру в усіх корпусах та на території університету. На період карантину заборонено відвідування
навчальних занять здобувачами вищої освіти.

Освітній процес на кафедрі обчислювальної техніки ВНТУ організовано з використанням технологій дистанційного
навчання з використанням матеріалів, розміщених на основному сайті кафедри  http://ot.vntu.edu.ua/ в розділі «Навчальна
інформація»  

http://ot.vntu.edu.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=78&Itemid=75&lang=uk

в системі JetIQhttp://ot.vntu.edu.ua/departs/

та можливостей Е-mail,  Skype, Viber, Telegram  у формах:

  • самостійної підготовки студентів за наявними методичними матеріалами;
  • інтерактивних групових та індивідуальних консультацій;
  • відеолекцій (відеопрезентацій) з індивідуальним або груповим консультуванням осіб, що навчаються;

вебінарів з обговорення навчального матеріалу через доступні викладачам та студентам системи
у формі зворотнього зв’язку, вирішення завдань, опитування, тестування.

 

Сертифікатні програми кафедри обчислювальної техніки

Wednesday, 18 March 2020 04:58 Медяний Роман
 

День відкритих дверей ВНТУ – ТехноАртФест для абітурієнтів

Sunday, 01 March 2020 20:29 Медяний Роман

Цьогоріч  день  відкритих дверей університету, пройшов в останній день зими в новому

форматі ТехноАртФесту, у програмі якого відбулися  інтерактивні виставки, тематичні екскурсії,

конкурси, квести, інтелектуальні ігри, майстер-класи, тренінги.

Факультет інформаційних технологій і комп’ютерної інженерії організував інформаційну
виставку в холі 2 корпусу, квести на знайомство з ВНТУ, демонстрацію наукових розробок
та технічних цікавинок для абітурієнтів.

          Важливими компонентами ТехноАртФесту стало спілкування з майбутніми абітурієнтами
та їх батьками, що розпочалось при зустрічі з ректором і представниками приймальної
комісії, продовжилось в холах навчальних корпусів, а закінчилось спілкуванням з деканом
факультету та завідувачами кафедр.

          Кафедра обчислювальної техніки представила освітні програми своєї спеціальності
123 - Комп’ютерна інженерія та Системне програмування.

Технічне забезпечення виставки та загальнофакультетської реклами – також за кафедрою ОТ.

Фото – С.М. Маркова та Л.В.Крупельницького.

 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 6 of 29
StatCounter - Free Web Tracker and Counter
Copyright © 2023. Department of Computer Engineering.
Renzi: "In Italia e Cina riforme, concentrati su futuro".hogan outlet "La Cina e l'Italia hanno lo stesso approccio: stanno hogan outlet facendo riforme strutturali che stanno trasformando imoncler outlet rispettivi Paesi". Lo ha detto il premier Matteo Renzi,moncler outlet intervistato dalla Cctv, la tv cinese, a margine deimoncler outlet lavori del G20 di Hangzhou. "Ci stiamo entrambiwoolrich outlet concentrando sul futuro", ha aggiunto il premier woolrich outlet spiegando di aver affrontato il tema anche peuterey outlet nell'incontro di ieri mattina con il presidentepeuterey outlet cinese Xi Jinping. Renzi ha poi parlato del vertice burberry outlet in corso ad Hangzhou sottolineando che "cade in un burberry outlet momento di grandi opportunità per la comunità mbt outlet internazionale. Molti sono i problemi e le sfide, mbt outlet come la crescita, ma l'Italia e la Cina possono dareair jordan pas cher un messaggio di speranza agli altri colleghi, partendowoolrich outlet dalla loro amicizia". "Questa riforma non woolrich outlet tocca i poteri del capo del governo e non tocca pesi e contrappesi". Appello sinistra dem per sì Referendum. Continuawoolrich outlet il dibattito nel Pd sul referendum. Alla sinistra diwoolrich outlet Renzi non ci sono solo i no di D'Alema o i dubbi di woolrich outlet Bersani, ma arriva anche un deciso appoggio da hogan outlet parte di autorevoli esponenti ex Ds. Il loro appello,hogan outlet pubblicato sulla pagina Facebook 'sinistra per il sì', è stato firmato dalle prime personalità della politica e della società civile favorevoli al referendum hogan outlet costituzionale. Si tratta di una campagna targata sulla continuità storica dell'Ulivo alla quale hanno aderito, tra l'altro, padri nobili come Mario Tronti,doudoune moncler pas cher personalità che finora stavano in componenti diverse. E da figure di governo, come ad esempio il Guardasigilli Andrea Orlando (leader dei 'turchi'). E ildoudoune moncler pas cher governatore del Lazio, Nicola Zingarettidoudoune moncler pas cher (della 'sinistra', ma in autonomia). Condoudoune moncler pas cher questo appello nasce un percorso, si allarga la platea della sinistra Pd con, ad esempio, l'adesione di Edo Ronchi (Federazione dei Verdi). Tra le prime adesioni: Luigi Berlinguer, Franco Cassano, Vannino Chiti, Cesare Damiano, Paola de Micheli, Piero Fassino,doudoune moncler pas cher Anna Finocchiaro, Maurizio Martina, Matteo Orfini, Andrea Orlando, Edo Ronchi, Sergio Staino. "Siamo un benchmark". "Gli Stati Uniti hanno doudoune moncler pas cher valorizzato quanto fattojordan pas cher da noi in questi due anni e mezzo, essere un benchmark, un punto di riferimento è un grande passo in avanti per noi". Lo ha detto Matteo Renzi. piumini moncler outlet "Ma c'è un rischio: non cogliere le disuguaglianze. Bisogna creare le condizioni per una crescita senza differenze e non aver paura del futuro". Cooperazione Italia Cina sulla Salute. Nel dialogo con Xi, Renzi ha toccato soprattutto i temi economici e culturali come legame tra Roma e Pechino.piumini moncler outlet Tra le possibilità di cooperazione, Renzi ha piumini moncler outlet citato, oltre agli scambi economici, anche "lapiumini moncler outlet crescita negli scambi tra studenti" e la piumini moncler outlet "possibile cooperazione in Africa insieme". Penso, ha poi concluso, "alle possibilità di cooperazione nel settore della Salute. Credo che la qualità più piumini moncler outlet importante degli italiani in questo momento sia la grande attenzione verso il cibo, la salute, lo stile di vita".